Snart färdig:)

en och en halv uppgift kvar av arbetet:) Så skönt:) ska försöka bli klar innan älskling kommer hem från inebandy matchen så vi kan umgås hela eftermiddagen eftersom en hel dga gick bort igår:) Gick super bra på jobbet var lite orolig för att få en illamående attack men det gick alla tiders:) Har bestämt att jag ska försöka få jobba där i sommar, eftersom det är mest helger så får vi träffas lite jag och älskling men förra sommaren var jag ledig en hel helg på flera månader så dte kommer gå, och man behöver ju jobba mindre tid för samma pengar om man jobbar på helgen:)

Idag gick jag in i vecka 15, shit tiden har faktiskt gått fort, nu e dte bara 25 veckor kvar:) bara och bara men ändå:P Har faktiskt börjat känt konstiga små flabber i magen, som bubblor som jag inte känt förrut, vet inte om det är inbillning eller om det är bäsen:) Jag tror på bäsen:P:P
gissa om jag lägtar till ultraljudet nåt då, tror mycket ängslan kan släppa efter dne, bara vetskapen att hjärtat slåt kommer vara en sån lättnad:):)

Ska svara på de kommentarer jag inte svarat på senare när jag inte är så stressad. Det hara börjat snöa här nu:(:( inte mycket men ändå:( Inatt började rocco och skälla och springa ner, lite läskigt när han gör så, man undrar ju om det va nån utanför som funderade på att göra inbrott:(

Älskar min älskling mest mest mest:):)






Kommentarer
Postat av: jossan

gud va skoj.. =) hur gick matchen idag??? vilka spelade dom mot?? vet du, jag har gjort klart min första uppgift i historian.. bra va? lämnat in den å allt.. =))9 så nu väntar jag på feedback.. =) men du, va ska du gra imon?? ska vi hitta på nå?? kasnke ta en promenad lr nått?? puss puss

2009-03-22 @ 13:39:05
URL: http://vivaladiiva.blogspot.com
Postat av: Marielle

jag gissar också på att det är bebisen du känner :) precis så kände jag när saga rörde sig inne i magen första gångerna :)

2009-03-22 @ 20:44:30
URL: http://rockbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0