RÄVSKABB!!!!

Fick höra idag att det går en rävskabb runt omkring området vi bor på och att några hundra vi känner kan ha fått det! Emma kollade upp symtomern och Rocco är vi nästan säkra på att han har dte! Han har varit röd i ena örat några veckor, och idag såg jag sår! visst han har kliat sig men inte överdrivet mycket:( Sen kom jag på att jag har klagat i två veckor att han luktat konstigt och dte går inte bort efter dusch, sökte på det och hundar med rävskabb får en speciell doft:(:(

Fan vad dåligt samvete man har nu att man inte åkt in med han diretk när vi såg att han va röd i örat, vi tänkte att det gör vi när löning kommer:(:( Tänk om han gåt och haft ont lilla stackarm:(:( Så ni som känner mig och har träffat min hund de senaste veckorna med er hund måste ni uppmärksam:(

Imorrn fick jag och emma tid hos veterinären till våra älsklingar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0