Piss måndag

Vissa måndag mornar går bättre än andra, just denna morgon va väldigt jobbig, nästan en panik känsla när man vaknar upp utan älskling:(:( egentligen skulle man börja gå upp när han åker till södertälje där vid fem, för nu känns dte som en extra natt utan han:(

Nu måste jag iallfall pluggga har inte gjort det i helgen så jag har en del att ta igen..

I lördas följde jag med och kollade på korpen men jag och jossan fick åka ner med hennes karl till akuten då han gjorde illa knät, liknande skada som älskling så dte va tur att vi åkte ner! Sen på kvällen blev det melodifestivalen hoss jossan och gnubert, fy fan vad glad jag vart att inte snälla snälla vann, låten som vann trodd ejag och älskling skulle vinna från början, häftigt låt, många bra låtar i år faktiskt:)

På söndan blev dte att åka till dom igen, älskling fick lägga klart deras köksgolb, riktigt snyggt:)

Vi har bestämt hur vi ska göra med vårat kök nu, det blir inte att byta ut hela skiten bara göra det så det blir snyggt tills vi nån gång ska sälja:)

har hört att man bör göra ultra ljud i västerås även fast man e inskriven i avesta, så det är lika bra att jag ringer dit och kollar, just nu bryr jag mig inte vart jag gör det bara jag får se att bebis lever och mår bra:)

Det är skit mysko för på morgonen syns magen inge alls, typ som innan, och på kvälllen ser man jätte gravid ut, visst min mage brukar svullna på kvällarna men det är riktigt stor skillnad, ska lägga ut bilder från i lördas kväll, syns rejält men nu när jag sitter här syns ingenting, msyko:):)

älskar min älskling mestatse mest:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0