Mysko

Har ni märkt av att tre av mina inlägg har hamnat ovanför headern, skit mysko såg dte helt plötsligt ut:(:( tog bort de inläggen och nu e det som vanligt här:)

Fan idag började jag må tok illa igen:(:( aldelles innan sofia, alexander och johan kom hit, va så nära att spy men dte gick över efter 30 min som tur var, men då fick jag magknip, tydligen blir man ursäkta mig nu förstoippad när man e med barn, och jag åt godis igår, blir dålig då, fy fan vad ont det gör i magen att inte kunna gå på toa, ursäkta mig igen, men sånna här besvär får man:):) alla tips mot detta godtas gärna, fats jag gillar inte katrinplommon, russin så dte funkar inte:(:( ska fråga bm efter stolpiller hahahah:P:P

så fränt på ett sätt också hur mycket kroppen förändras när man är med barn, jag kände redan första veckan jag var med barn att det var nåt mysko, denna jäkla molnande värk kände jag direkt, fats nu har jag bara den en kort stund på morgonen och sen en kort stund innan sängdags:) de första veckorna hade jag det typ dygnet runt:/

Nu har dom åkt hem, så synd att jag inte mådde tipp topp när dom va här men så kan det gå, vi åt iallfall pizza, eller pizza får bli ett samlingsnamn över pizza, sallad, kebabrulle och dylikt:) har lite kvar av min kebab sallad som jag ska försöka få i mig nu:):)
älskling ska strax och spela innebandy, jag ska väl duscha och ja ingen aning:)

hojta till om bloggen ser konstig ut:)

Kommentarer
Postat av: Veronica

den där köpte jag på hm, det är Ckupa. den är liite liten så det blir en väldans pushup :) men ja lär ta ur inläggen i bhn, annars har jag köpt ett par på hm men dom med D kupa. dom sitter rätt bra, ska kila in på underverket i blge någon dag, där har du ju massa fint i rätt storlek, annars syr dom inte tror ja. syrran har special beställt därifrån förut :)

2009-03-13 @ 20:22:19
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: elin

haha..jaa..kroppen ändras en hel del. Ät pepparkakor..det gjorde jag efter förlossningen..haha..var så rädd o bajsa om det skulle göra ont. haha...åt fan 2 burkar i veckan..MINST.

2009-03-13 @ 20:46:55
URL: http://jelinne.blogg.se/
Postat av: Malin

har inga tips om gravidförstoppning.. men jag haha jag blir svin lätt förstoppad jääämt! men min mage funkar urbra nu när jag äter fiberberikad havregrynsgröt varje morgon o kokar det med 2 matskedar solrosfrön.. min mage funkar nästan för bra istället.. och ursäkta men jag går nästan 2-3 gånger om dagen på toa efter det.. men man blir tömd ordentligt hahaha

2009-03-13 @ 23:34:33
URL: http://supermalle.blogg.se/
Postat av: Marielle

när jag läser om hur du upplever graviditeten så känns det som om jag aldrig varit gravid, haha. jag kände ingenting förutom när saga sparkade :)

2009-03-14 @ 17:46:24
URL: http://rockbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0