Möte med barnmorskan:)

Idag var vi på den nya inskrivningen med nya barnmorskan:) Gick jätte bra och hon va super bra:) Kändes mycket tryggare och seriösare i avesta:) I norberg va jag på inskrivnings möte i bara en timme, i avesta tog det två timmar:) Fick massa papper idag, i norberg fick jag typ 3-4 blad bara:) Men det har väl att göra att avesta är lite större:) Vi får bestämma vart vi vill föda, fats dte skulle bli lite krångligt men vi har bestämt att ta det i västerås när dte kommer:)

Älskling kan också vara med på föräldragruppen sen eftersom det fanns tider på torsdag kvällar, så det var ju kanon:)
Ska dit igen om två veckor, då ska jag träffa läkaren och prata om min allergi/astma:) Mina allergi tabletter jag äter nu bör man inte äta när man e med barn för det har inte gjort nå forskningar på dem, så nu blir det att undvika att besöka folk med katter:)Vi hälsade på svärfar, där fick vi två kg svenska kräftor:P:P mums så det ska vi äta ikväll efter älsking vart på bandyn, måste plugga nu, har varit dåligt med det idag:(
Imorrn blir det Kortis:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0