Massa snö

Det snöar jätte mycket här:(:( Slask slaks och åter slaks, varför bor man inte längre ner i sverige för:(
Idag har jag och rocco vart hemma hos jenny, vi kikade först runt på lilla byn, sen va jenny snäll och lånade pengar till mig så vi kunde flotta en pizza:):) åt upp hela, det konstiga va att jag brukar inte orka det eller om jag gör dte brukar jag va tok mätt men var mätt men inge mer:P:P sen kom jossan och vi gick ut med hundarna så de fick busa, gissa om rocco blivit stöddig mot jennys hundar, det är bara förnamnet, han hävdar sig utan dess like, rocco och chili rök ihop två gånger över en pinne hihi:)
 sen bar det av hem sen dess har jag suttit här en timme:) kikar runt å babys saker, i know, men dom e ju såå söta:)

imorrn blir det att plugga, idag tänker jag inte öppna böckerna:) saknar älskling redan också:( men veckan kommer gå fort:)
på fredag blir det tjej kväll hos jenny, med emma och jossan, ser jag verkligen fram emot:):) får köpa mig en alkohol fri cider:) älskling va så taskig igår och drack bailys framför mig, tror han ville jävlas:P det roliga är ju att när man inte får göra nåt eller äta nåt så vill man ju just äta/dricka det, annars bryr man sig inte:P:P

jenny hade tre doft ljus som luktade helt ljuvligt, lakris, får jag inte äta det så ska jag väl endå få lukta på det:P:P ska skicka med jossan pengar till ikea i helgen så jag får sånna:) men jag brukar faktiskt fuska och köpa en liten lakrisal och sedan njuta:P:P



Bjussar på gamla bilder pckså:) Bilder från 2006:)



















Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan väl berätta vad det är för sidor med babysaker du varit inne på. Alltid kul!

2009-03-23 @ 17:54:12
Postat av: Mickis

Men vadå.. bara å äta lakrits, det gjorde jag.. men man ska inte äta super stora mängder.. det ska maninte göra annars heller hehe.. ät du =P

2009-03-23 @ 20:03:11
Postat av: martina

mickis gumman:):) jo eller hur man kan äta 50 g per dag sen om man är gravid eller ej ska inte spela nån roll:) men vart så rädd när mina lärare sa att det inte va nå bra, ena är barnmorsla:( så försöker hålla mig ifrån lakris, fats dte är svårt:(:(

2009-03-23 @ 23:09:05
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0