Lättirreterad:)

Fan vad jag har känt mig lätt irreterad både idag och igår, skyller på hormonerna:P Börjar härja och grina för ingenting och gör en fjäder till en jätte höna:P det får ni ta nu:) Tycker synd om älskling, ni kan ju tänka er spydigheterna här hemma med mina hormoner så är han utan snus också:P:P Bebisen kommer kunna alfabetets alla svordomar när den börjar prata sen haha:)
Har skrivit om ytterliggare två sjukdomar, bara 3 ½ sjukdom kvar att skriva om:):) puhh

Nej nu får älskling komma hem så vi kan mumsa på kräftorna, innan nån kommenterar om att jag äter kräftor när jag är gravid så kommer de från sveriges renaste vatten dte har jag redan kollat upp:):) offcours:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0