Varför blir jag inte förvånad!

Fick ett samtal för lite över en timme sen att polisen tagit med sig micke, han hade haft fest här hemma eftersom han fyllde på midsommarafton! Anledningen som jag fått hört är att han kastat popcorn på en ordningsvakt, men hallå jag kan bara ana att han inte bara gjort det utan varit snor full och skit stöddig! Va arg på han innan och ni kan ju gissa vad jag är nu, eller faktiskt mest besviken, så där beter man sig inte när man ska ha barn, inte i mina ögon:( Nej hoppas han får spendera natten i en äcklig fyllecell medans jag ligger här i vår sköna säng haha:P Ibland förstår jag verkligen inte vad karlar tänker med, eller om de tänker huvutaget!

Nej nu ska jag sova vidare, ska bli kul och se om farbror blå släpper av fylleskallen här imorgon bitti!

Nattti natti:):)

Kommentarer
Postat av: zandra

Men micke då:( hälsa grattis i efterskott föressten. fick du hem han lr fick han sova av sig hos polisen?=)

2009-06-21 @ 09:13:14
Postat av: mammamelle

haha vet precis hur det känns,är arg på min karl med efter nattens fylla,han som skulle vara lugn å höra av sig jo tjena kl 2 i natt fick jag tag i honom suck!

2009-06-21 @ 11:44:52
Postat av: Anonym

Tänk på att han inte är pappa än och ibland kan det vara svårt för killar att förstå vad som väntar dom innan bebisen är ute.

2009-06-21 @ 11:48:20
Postat av: jossan

fick du hämta han lr hittade han hem själv?? =))) puss puss

2009-06-21 @ 12:32:13
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: martina

sv, till anonym, min kille sa där ser du när jag läste denna kommentar för han:PP: Han säger faktisk också att när tösen kommit blir allt annorlunda och hans ka inte dricka en droppe:):) men jag tycker han kan vara nykter mer nu när jag är det:)

2009-06-24 @ 23:28:44
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: martina

sv till zandra:) hej gumman:):) ja ingen kan som micke, men karman måste slå tillbaka nångång efetr alla slagsmål och hans dåliga attityd:P:P han hälsar tack:):) han fick sova i fylle cellen sen fick jag hämta han på fagersta vägen:) puss

2009-06-24 @ 23:30:02
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0