Tillbaka:)

Nu e jag tillbaka i södertälje, och rocco och älskling såklart:) Har knappt vart inne i helgen därav bloggtorkan:) Har vart hemma hos jossan och gnubert mest, killarna har varit flitiga, blir super fint med staketet:)

I lördags spelade vi texas, gissa vem som vann, JAAAG, skit stolt var jag:P:P Sen åkte vi ut en sväng och kikade vid parken, jätte mycket raggar bilar, men vi skulle upp tidigt så det fick bli att åka hem relativt tidigt:)

I söndags var vi på konfirmation, för mickes lillasyrra, 2 h nästa i kyrkan:/ Sen vart det fika hos svärmor och hämtning av vår gps innan hemfärd:) Imorrn e det dags, drömde inatt att vi var på det, och att dte var en liten kille, visar sig imorrn:)

Har börjat fått ass ont ibland i vaderna, läst lite om det och det kan vara vatten redan i dom eller brist på nåt, men ska till bm nästa vecka så får se då, det känns typ som jordens träningsvärk och dte blir svårt att gå, får väl köpa stödstrumpor haha:):)

Ska kika på nån film och fördriva tiden innan älskling kommer:):) Får se om jag skriver nå mer idag annars återkommer jag imorrn när vi kommit tillbaka från stockholm och berättar vad dte är för liten krabat:):)
Har läst lite om han som gör ultraljudet, och hans ka vara helt underbar och noggrann och gå igenom allt jätte noga innan han visar vad är för kön, det känns riktigt bra eftersom på rutin ultraljudet sa hon knappt nåt, shit det har gått nästan 8 veckor sen rutin ultraljudet, och jag som tycker tiden går sakta:P:P Hoppas påskatte pengarna denna vecka också:):) Nån som fått de redan??

Älskar min lilla familj mest:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0