Shoppat loss:)

Det blev inge spjälsäng idag, vi kikade men hittade ingen vi ville ha, men älskling e en riktigt impuls handlare så vi kom hem med matsalbord och 6 stolar i ek:):) Jätte fint är det:):Orkar inte knäppa kort nu:):) Sen blev det lite bebis grejjer, en rosa badtunna eller vad man säger, en babysitter, rosa baby påslakanset och självklart rosa nappar:):) Vi skrev en lång lista idag på allt vi måste köpa te bebis innan hon kommer:):) Vet att vi är tidiga att köpa saker men vi passsar på när vi får pengar och våran tös ska ha det bästa:):)

Eftersom jag inte hittar nån spjälsäng jag verkligen vill ha som inte kostar skjortan köper jag dne jag velat haft länge:) Imorrn åker jag och jossan te västerås och köper hem spjälsängen, madrass och tillbehör:):) ska även ringa och höra om jag får betala in resten av vagnen i förtid så dte blir klart:) Vi e ju inte så duktiga på att spara och lägga undan pengar::)

 Sängen jag ska köpa imorrn. den har dock inte höj och sänkbar sida men kostar bara 900 och den är så fin så det får gå ändå:):) Och vi ska ju ändå ha tösen i vår säng så mycket som möjligt:):)

Skriver mer imorrn och lägger upp bilder, svara på kommentarer orkar jag inte heller nu, sover så dåligt på nätterna så det är inte klokt:(

Ny grill hann vi med att köpa med:):)

Älskar min underbara familj mest:):) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska ni ha henne i sängen så mycket som möjligt? Barn mår inte dåligt av att sova i sin egen säng.

2009-06-13 @ 08:31:45
Postat av: Veronica

jadu, han har kommit om lite i trotsåldern! :) men han får sina bastningar. hehe, ja kanske provar de någongång :)

2009-06-13 @ 09:43:01
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: therese

Hej gullet :) Allt bra såhär mitt i graviditeten? :)

Kollade lite på din blogg, va ett tag sen ja titta måste jag erkänna, men såg massa rosa kläder, är det så att ni vet att det ska bli e litta tös? :) Kram från mig!! <3

2009-06-13 @ 12:49:00
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/
Postat av: martina

sv till anonym, jo för att sånna anonyma som dig ska ha nåt att gnälla över haha:P Nej vi vet precis vad som gäller har pratat med vår barnmorska om det och vi ska ha en tillsats i vår säng som hon kan ligga i så hon inte blir för varm och så vi inte kan rulla på henne, så länge vi inte kommer packa in henne eller lägga oss på henne skulle dte inte va nån fara:)

2009-06-13 @ 18:31:48
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/m
Postat av: Isabella

Klart ni ska ha henne i eran säng om ni vill det, vi hade Alva i våran säng ända tills jag sluta amma vid ca 7 mån å jag amma henne dessutom till sömns varje kväll.. Gick hur bra som helst, nu är hon 11 månader, sover i sin säng i sitt egna rum hela natten:-) Dom sa till mig redan på BB att ta henne i min säng, tänk vilken närhet man ger dom:-) Å sen är det mysigt å.. Njut medans dom är så små... Men framförallt gör det som känns bäst för dig/er, man ska inte lyssna så mycket på andra, alla barn är olika.. Kram på er

2009-06-13 @ 19:12:43
Postat av: Marielle

herregud, vill ni ha lilltjejen i er säng så ska ni såklart få det också! vi hade saga i vår säng när vi kom hem från bb och ca 2-3 månader frammåt, att ha henne i egen säng sen var inga som helst problem. jag tror de bara mår bra av att sova med mamma och pappa i början, då närheten är som viktigast. gör det som ni tycker känns bäst för er :)

2009-06-13 @ 19:54:27
URL: http://rockbabes.blogg.se/
Postat av: martina

sv, till isabella:) Ja preci det låter ju hur mysigt som helst att ha lilla bebisen i sängen:):) Och barnmorskan sa dte också till oss att dte är så mycket lättare när man ammar:) Men tyvärr finns dte alltid saker folk stör sig på och sedan ska kommentera anonymt:P:P Vad skönt att det går så bra att ha henne i eget sovrum nu, vi vill också att våran tös ska flytta in i sitt rum när hon är runt 1 år nångång:):) kramar

2009-06-15 @ 17:21:05
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0