Så underbara:):)

Älskling och jag kom fram till igår att vi ville byta färg på vagnen vi beställt, mest han faktiskt:P:P Så jag ringde upp de på Barnens Hus och förklarade, först sa de att det typ var omöjligt eftersom den modellen sålt som smör i solsken, men hon fick tag på en liggkorg i pink check, men sittdelen va slut!

Hon var snäll och skulle ringa upp de andra barnens hus och höra om de hade nån med rosa inne, efter en stund ringer hon upp och frågar när vi behöver vagnen, och jag säger att vi skaju inte få bebis förrän 30 sept:) Kanon säger hon och säger att hon pratat med emmaljunga och att de skulle börja tillveka samma vagn fast årsmodell 2010 i augusti:):) Och jag kunde få en sån om jag kunde vänta till i slutet, början på sept:):) KANON:):) Nu får vi vagnen vi vill ha:):)
Kan ju berätta lite mer om igår, va lite stressad när jag kom hem, när v väl kommit in i Stockholm och hittat kliniken var dte skit svårt att hitta parkering, bilarna stod till och med två på led och stängde in bilar på vissa ställen så smetat var det, älskling råkade köra mot enkelriktat och hamnade på typ en gågata haha, nervös ab:P:P Till slut hittade vi parkering och gick och köpte glass innan det ar dags:)

Han som gjorde ultraljudet var jätte gullig:):) Under dne korta stunden vi va där fick vi veta så mycket mer än vi fick veta på rutin ultraljudet i västerås! Han var så nogrann och berättade sånna saker som är viktiga för oss:):) Han sa att hon växt precis som hon skulle och hittade inga som helst fel, skönt att höra att det inte var nåt bråck på ryggraden, det hade känns lite jobbigt, och han sa att eftersom hon rörde sig så mycket så var dte ett tecken på att ryggraden var fin och som den skulle:):)Sen sa han ja då vill ni veta kön, då ska jag hitta en bild som gör att ni slipper tveka, då av nån anledning trodd ejag han skulle säga att dte var en kille, men efter två långa minuter zoomar han upp en bild som var så jäkla tydlig, man såg blygdläpparna! Sånna här har inte killar säger han hihi:):)Trodde inte dte skulle synas så ydligt, jag va tvungen att fråga ändå om han var säker och han sa att han var det till 110%:)): Och han sysslar ju med könsultraljude hela dagarna sådet borde stämma:):)Sån häftig upplevelse att få veta och få se vår lilla prinsessa växt på sig så mycket::)


Efter vi kommit ut därifrån kom vi på att vi helt glömt bort att fråga om både kort, film och fråga hur lång hon var, vi va nog så nervösa, lite bittert att vi inte fick nå nya kort men vi har ju ändå världens finaste kort från rul:):) Och s mycket hon sparkade var det nog svårt att få ett bra kort:P:P

Vi är så jäkla glada att v väntar ett liten flicka, fast självklart hade det absolut inte spelat någon roll vad dte var för kön, det som är viktigast är att allt såg bra ut, att vi får veta könet är bara plus i kanten:) Hihi nu vart dte långt undrar om nån orkar läsa:P:P

Älskar min älsking så jäkla mycket, han kommerbli en underbar pappa till vår lilal tös:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0