Överaskningsbröllop:)

Det vart överaskningsbröllop i lördags mellan svärfar och ann helene:):) Vi var ju bjudna på ann helenes 40 års fest men vipps så gifte de sig, jag fattade knappt när de kom ut i finkläder:):) Jätte fint var det och kul:):) Kommer bilder sen när jag orkar:):)

För orken den är inte på topp alls längre, den här värmen tar kol på mig, och poolen e för kall än att svalka sig i:( ;Magen börja bli aldelles för tung för lilla mig, jätte mycket sammandragningar, ja ni kan ju tänka er hur jag mår, orkar knappt dammsuga längre, då måste jag först samla kraft sen vila länge, skit drygt när magen blir hård som en sten hela tiden vad jag än gör, och måste ta dte lugnt så inte tösen tittar ut fööör tidigt:(

Älskling har iallfall köpt en tak fläkt, så den står på för fulla muggar, samt en liten fläkt vid sängen och ac på luftpumpen:):) najsigt iallfall:):)

Vet att jag är dålig att svara på kommentarer men som sagt den här graviditeten suger all kraft ur mig,  kan inte föreställa mig hur jag kommer må framöver:/ Hhih nu fick jag klaga av mig lite:P:P Som tur kommer de va värt det tusen gånger om såklart:):)

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan lust att följa varandra via bloglovin?

I så fall skriv tillbaka till mig när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

2009-06-29 @ 18:37:44
URL: http://miniimartina.blogg.se/
Postat av: Juicy - the perfect Girl

åherregöööd vilken ful blogg

2009-07-01 @ 14:19:37
URL: http://superjuicy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0