Home sweet home:)

Det är skönt att vara hemma i Norberg igen:) Faktiskt:)
På hemvägen igår åkte vi först till Hedlandet, det var ingen höjdare, hittade 2 par bebis strumpor bara och nåt krams:/ Sen åkte vi vidare till babyproffsen och kikade på spjälsäg, är det helt omöjligt att få tag på en i ek? hitade en super fin prinsess aktig säng som var grå, och jätte hög, mne älskling tyckte inte den va nån hit:(

Sen åkte vi till tuna Park, där hittade vi lite babykläder på lindex och name it:)  Hittade en mysig byx och t-shirt dresss till mig själv där det står hello kitty på arslet:) Så skönt att jag kan köpa min storlek än så jag kan ha kläderna se också, dte måste vara för att magen är så hög:) Köpte också en klänning till mig själv på barnavdelningen och den var för stor när jag prövade den när vi kom hem:P:P Men det gör inget:)

Idag ska vi åka över till avesta, älskling ska hämta ut jobb kläder på firman och sen ska vi kika vidare om vi hittar nån fin spjälsäng på wiggmans eller krylbo möbler:)

Bye bye så länge:):)

Bara rosa såklart:P:P

De fina lyktorna jag beställde förra veckan:)

Kommentarer
Postat av: Marielle

lika byxor och mössa som saga har :)

ikeas spjälsäng leksvik i bok passade jättebra ihop med våran säng som är i ekfaner när hon hade sängen inne hos oss. men vill man ha ek så vill man :) konstigt att det ska vara så svårt att få tag på.

2009-06-12 @ 21:10:43
URL: http://rockbabes.blogg.se/
Postat av: zandra

ni skulle ha kommit förbi här när ni ändå va i avesta=)

2009-06-13 @ 22:19:09
Postat av: zandra

ni skulle ha kommit förbi här när ni ändå va i avesta=)

2009-06-13 @ 22:20:19
Postat av: Lina

vilka härliga fynd :D

2009-06-13 @ 23:15:32
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: martina

sv till zandra:):) hiih trodde ni jobbade som vanligt gumman:) men syns imorgon:)

2009-06-15 @ 17:25:44
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0