Hemma från västerås:)

Vart en del handlat i västerås, spjälsäng, madrass, bitskena, madrass skydd, spjälsängs kudde, spjälsängstäcke, snutte filt med mjukis djur, skötbädd, sköt, bord, luvhanduk, täcke och kudde till vagn, underlakan, påslakan set till spjälsängen och rosa lampa:):) Gästrummet som ska bli tösens rum börjar sakta men säkert fyllas med bebis saker:):)

Det vart denna säng:)

Detta skötbord som ska målas i rosa:)

Blivande bebis rum::)

Massa rosa:):)

Matsals bordet:)

Ska ta mig ner nu och se hur det går för älskling och hans ihop skruvande av grillen, han har svärt rätt mcyket och är tvär sur:P:P tur att han är söt:P:P

Kommentarer
Postat av: Marielle

jättefina bebisgrejer! :)

2009-06-13 @ 19:50:44
URL: http://rockbabes.blogg.se/
Postat av: jenny

åh massa fina saker gumman har 2 st saker till er med som du ska få imorgon.. Ringer dig när jag vaknat.. blir före 12 iaf.

Puss Puss

2009-06-14 @ 23:46:00
URL: http://gosangirl.blogg.se/
Postat av: mammamelle

åh vad fina bebisgrejer=)

jag behöver inte ta nå postafen längre hehe,illamåendet har i stort sett gått över=))

ja vi har bestämt Martin å jag att vi ska ta reda på vad det är på RUL=) han vill så gärna veta om det är en kille haha=)) jag tror ju mer på en tjej fast i natt drömde jag att det var tvillingar ojojo nej nej haha=))

hoppas allt är bra med dig å magen=))

kram

2009-06-15 @ 11:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0