Gröper:P:P

Jag vet inte hur mycket jag filmat magen nu när tösen gröpit runt men så fort jag drar fram mobilen och ska filma så får jag bara med vanliga sparkar, men jag är envis och tydligen hon med, mne tillslut hann jag på henne:P:P Rätt häftigt när man sitter och kikar på magen så ser man dte börja röra sig under kläderna, synd bara att jag fick med en sån kort snuttt men nåt iallfall:P:P



förresten hur lägger man in youtube klippen där man kan trycka på bilden för att det ska starta, jag vet bara hur man kopierar länkadressen till klippet:P Aldelles strax kommer älskling hem också, tok längtar efetr han:):)

http://www.youtube.com/watch?v=s2gJN-Kl1v8

Kommentarer
Postat av: mammamelle

ååååhhh gud vad jag längtar efter det där igen=)) så himla mysigt ju=))

2009-06-18 @ 17:38:46
Postat av: jenny

oj vad häftigt... haha jasså de tror du. min mamma tror oxå de är en pojke efter jag sa vad hjärtljuden låg på!! men allt jag gör och alla tester visar på en flicka.. så jag har inte en aning.. de är sånt som får visa sig!!!

2009-06-18 @ 21:31:50
URL: http://plastros.blogg.se/
Postat av: Veronica

sv: tack sötnos! :) Jag är knappt nå avundsjuk på din fina mage ;) puss stumpan!

2009-06-18 @ 22:42:47
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: mammamelle

hihi ja man kan lätt tro m,an ksa bli gul å blå men inte da hihi=)) jag har karin fladvad,hade henne med kew åxå å tycker att hon är jättebra=))trevlig midsommar på er med=))

2009-06-20 @ 19:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0