Anmälan:)

Hhihi måste bara citera meddelandte jag fick av älskling inatt, det lyder så här:
hej älskling, jag åkte in, jag sitter på häktet för jag kastade popcorn på en vakt. Älskar fig

Hii tror ni jag garvade nåtgot när jag fick det, det låter som det inte vore nånting, typs som hej älskling jag blir nog lite sne meddelande::PP Han e bra rolig han:)

Kan ju säga att farbror blå inte släppte av han hemma, och tur var nog det, för jag måste tänka på barnet i magen och inte brusa upp så mycket:P:P Sov inte mycket inatt, pratade med sofia hur länge som helst inatt, sen vaknade jag helt plötsligt och såg att jag fått meddelande från älskling att han blivit släppt kl 08 i morse och undrade om jag kunde hämta han! Tror ni han fick ett snällt svar då:P:P efter sisådär 15 telefon samtal med både härjj och påläggningar hämtade jag hann kl 09,30 då gick han på stora vägen mot norberg, han hade suttit i fagersta:)

Fick förklarat för mig att det faktiskt bara handlat om en stöddig vakt som provocerat han till att kasta popcorn sen hade flera vakter överfallit han! Polisen hade tyckt det var töntigt att åka in för en sån sak och ska jag vara ärlig trodde jag han hade varit as stöddig som vanligt:P Han har iallfall anmält ena vakten för övervåld, dom röck sönder hans kläder och han har sår i ansiktet och ont överallt, samtdigt som jag tyckte dte var absolut rätt åt han tyckte jag synd om plutten också:P:P

Började prata med han vid sisådär kl 15 idag, sen har vi tagit dte lugtn och myst framför film, tur för han att jag inte är så långsint (oftast:):P:P

Nej nu är det nog supit för han, nu e dte jag som håller i strängarna och han ska va nykter tills jag säger att han får supa:) Undrar hur det kommer gå när vi ska på 40 års fest nästa helg:P

Vår gård utanför lilla altan e super tjusig verkligen, helt upptrampad och full med torka lera, och altan ska vi inte tala om, vi har lånat ut högtrycken också så vi har inte kunnat gjort så mycket åt det heller:)

Nej nu blir det inge mer festre här så länge jag är nykter, jag klarar helt enkelt inte av att se hur folk spiller, stökar neer, spiller mer, nej jag får psykbryt då, kan inte koppla av för fem öre, vill bara städa, städa, städa och återigen städa: och då går all vrede tyvärr ut över älskling):) Annicka du ska ha tusen tack att du hjälpte till igår att städa, dte betydde mycket för mig:)

Nu ska vi ut med rocco sen mysa med min popcorn kastande lilla stöddo:P:P Står det i fagersta posten ska jag tamefam rama in det, kan tänka mig rubriken, ordningsvakt överfallen av popvorn haha:P:P

Svarar på kommentarer imorrn lr nån annan dag:P:P Älskling har semester nu förretsen, perfa:):)

Älskar min familj mesta mest:):)
Jag fick även duscha rocco inatt, full med lera sötnöten:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHA, jag dog lite :D "ordningsvakt överfallen av popvorn haha:P:P" Fyfan vad kul! :p

2009-06-22 @ 14:13:03
URL: http://eevelinasjosten.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns det nån som kan stärra opp mig så är det du..man kan inte slappna av när du går upp i varv...jag försökte bara få dig att sätta dig i ett litet tag,,ja ok du åt men det tog 2 minuter ju...tack för att vi fick komma,,,det var jätte trevligt vi får göra om det när babis har kommit och så,,och då ska du vara med och stimma också...kram på dig nu..

2009-06-24 @ 16:57:43
Postat av: martina

sv, till anonym:):) Annicka jag tror dte är du som kommenterat:):) hhi ja ingen kan nog irra runt som jag:P:P När jag hade praktik en gång på ett bageri frågade dom om jag nåsin kunde va still:PP: Får sån ren panik i hela kroppen när dte är stökigt och stressar upp mig själv och alla runt mig:):) fats dte är lite bättre när jag är på fyllan:):) ja precis det måste vi göra:):) det blir väl en fylla för mig om ett år iallfall:P:P kramar

2009-06-24 @ 23:32:46
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Han kan din Micke! Lillis fick ju en öl i ryggen av honom och Emelia fick askoppen som han kastade. Mer vild än tam;) Hoppas det går bra med magen! Kram Lotta

2009-07-04 @ 09:58:27
Postat av: martina

sv, till lotta:):): hihi mer vild än tam den va bra gumman, stämmer så bra:P:P försökt nu i fem år att tämja vilddjuret men dte är omöjligt:P:P när jag beröttade för han vad han mer gjort ville han inte minnasdet och skyllde nåt på johan också hahah han kan han:):) ses nån dag:)? allt e bara bra med mig och stora magen:):) med dig:)? puss

2009-07-06 @ 20:24:30
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0