Altan rivning:)

Vi bestämde oss igår för att riva ena altanen, dne är ruggigt rutten, iallfall vavtaket det, vi ska ha kvar "golvet" tills vi ska bygga en ny altan:) Sofia, johan och alexander kom hit så älskling fick hjälp av johan:) Bli inte skrämde över hur dte ser ut på gården, dels har vi tömt två altaner på möbler, och spolat rent dom, haft fest, gjort rent poolem, (har övertalat älskling at ge den en till chans), det ser ut som sop sivert bor här om man säger så:P:P

Sen gick vi och köpte kul glass fats killarna va mest ivriga att få åka och fiska:):) Dom är fortfarande ute och fiskar och sofia och alexander har åkt hem så nu e det bara jag och rocco:( Sofia och johan är så gulliga för de hade med sig sitt bärsele som vi ska få låna:):) Perfekt eftersom jag inte tänkt att köpt något eget:) Imorrn blir dte nog västerås, måste ha en tak fläkt till sovrummet, vi e ju så smarta att vi satt sovrummet i den varmaste delen av huset:P Sen ska jag lura in älskling på barnens hus, han har faktiskt lovat mig en rosa skötväska, ska få välja vilken jag vill:):) Blir nog en skip hop:):)

Bjuder även på kort på tjockis magen som är tagen idag:):)


Vecka 26 (25+6)

Har fått en hormon rand från naveln och ner men den syns knappt:PP

älskling går loss på altan:P

taket nere, nu återstår bara lite bråte att ta bort från den:PP: Ser ni hur illa gården ser ut:)) Sötnosen alexander är med på ett hörn med:):)

bus när vi va ute med båten i förrgår:)

han e så söt när vinden blåser upp öronen, ibland ser han ut som dumbo:P:P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Behöver du inte vara gumman :) Det är ju inte så JÄTTEvanligt att dom fick "peta upp" mig titt som tätt.. I vanliga fall så fixar sig allt sånt där självt.. Kommer nog gå jättebra för dig :)

2009-06-24 @ 23:53:46
URL: http://iliveinacake.blogg.se/
Postat av: Lina

vad menas med HORMONRAND runt naveln? :p va är de?

2009-06-25 @ 06:12:38
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Madde

hej. ja, det är rätt så skönt att ha kommit så här lång. snart är det dags för FP ;))



haha, långa promenader vad är det?? jag kan gå på cykelbanan här utanför fram och tillbaka sen är jag slut :P får såna jäkla sammandragningar eller förvärkar, vad det nu kallas, att min BM har sagt åt mig att ta det lite lugnare :P



men visstm det vore skoj att få sällskap. om inte så kan du ju komma över hit så får dom busa av sig på vår baksida medans vi jäser i solen ;)))

2009-06-25 @ 09:02:47
URL: http://innankotten.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag har min rand kavr jag :P den blir ljusare och ljusare hela tiden. Men den syns svagt.. Hade ganska mörk när jag var gravid..

2009-06-25 @ 12:35:20
URL: http://iliveinacake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0