Skit bank!!

Nu är det andra gången som nånting jag handlat dragits lång efteråt, nu börjar jag tröttna ur på det här och mailade swedbank vem fel det är att det dröjjer så innan de drar vissa saker, skrev också att självklart ska jag ju själv hålla koll på hur mycket jag handlar men man kan inte ha koll på varenda grej man handlar och man tar för givet att det ska dras från kontot inom 48 h iallfall:(

parkeringsavgiften från när vi var i stockholm vart helt plötsligt dubbelt så dyr, åhh jag blir så matt!!

Sitter och kikar på unga mödrar, dom har dop just nu, nånting som kan störa mig något fruktansvärt är dop!

Som jag trott är dop nånting man gör om man är kristen osv men det känns som såååå många bara har dop för att få massa presenter till bebisen som de själva inte har råd med, ursäkta men nu är jag irreterad och det är så jag känner!
Vi kommer absolut inte ha dop för vår bebis, skulle inte komma på tanken ens att ha det, dte är inte vår rättighet att bestämma om hon ska döpas in i svenska kyrkan, det får hon själv avgöra när hon har åldern och föståelsen inne, min åsikt, sen om många tycker det är en fin högtid skiter jag fullständigt i, jag är själv inte döt och det är jag jäkligt glad över:)) Sen dom som gör dte av rätt anledning säger jag inget om:)

Kommentarer
Postat av: M --Har en liten bebis i magen!

Okej tack för tipset skall in o googla barnvagnen :) gud så fin mage du har o underbart o se när bebisen sparkar :D

Synd du inte har bloglovin så man kan följa din blogg så, men jag lägger till dej i mina favoriter =)

2009-07-22 @ 18:05:31
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: M --Har en liten bebis i magen!

okej jag tror de blir en pojke :) nu är de film som gäller :)

2009-07-22 @ 19:34:11
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv; ja det är dumt att dom inte ger ut det när dom säger att dom egentligen ska göra det efter rutin UL.. Lite dumt om man inte hade varit insatt alls, så hade man väntat och väntat och tillslut hade det ju blivit så att föräldrapenningen hade blivit försenad..



Men nu var det ju tur att dom kunde skicka hem det som sagt. Då är det ju bara att vidarebefordra det till Försäkringskassan på en gång! =)

2009-07-22 @ 20:33:46
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: karolin

nej jag tänker inte heller döpa min bebis. Jag äer lite anti när dte gäller religion över huvud taget, så om mitt barn ska ha religiösa saker för sig så får han/hon komma fram till det själv. Jag tänker alltså inte ta med honom/henne till någon kyrka eller liknande.



Nej vi vet inte könet, men jag VIILL veta! VI får inte veta om vi in te betalar för det privat, men killen vill inte det så jag får snällt hålla mig till december :(

Kram

2009-07-22 @ 21:13:32
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: karolin

Haha jaa, precis. Folk vill bara ha och ha hela tiden. Jag tror inte ens att så många vet innerbörden med dopet. Många har det för att alla andra i familjen är döpta osv, och presenterna är nog också en stooor bidragande faktor ja haha!



Vart i västmanland bor du? jag har familjen i västerås så tänkte att du kanske bor i närheten:)

Kram

2009-07-22 @ 23:55:24
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: mammamelle

hihi ja men det är ju mycket så för presenterna=)) Kewin är inte heller döpt,jag tyckte att han får bestämma det när han blir större om han vill=) hoppas allt är bra med magen=) kram

2009-07-23 @ 17:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0