Rastlös eller nåt:)



Har haft såå tråkigt idag, så tråkigt när jossan och jenny inte är hemma:(:( Men som tur kommer iallfall jossan hem imorgon:):):)

Igår var jag lite duktig iallfall och städade och rensade i kylskåpet och idag har jag städat och omorganiserat i 7 garderober:):) gkorde bland annat plats för tösens kläder, kändes konstigt på nåt sätt att göra det, mer verlkligt på nåt sätt:):) Sorterade upp alla älsklings kläder, hängde jeans byxor i en garderob, sen tröjor, skjortor i en annan sen delade upp jobbtröjor, fin tröjor, skit rtöjor, träningskläder osv för han:):) Har också hunnit med att tvätta två maskiner:):) Fick en hel del sammandragningar men satte mig ner och tog det lugnt som jag blviit tillsagd så då vart dte bra:))

ringde också till bemanningen och sa att jag orkar inte jobba nå mer, eller orkar det gör jag, energin har jag verkligen det är ju enbart för sammandragningarna:) Måste lyssna på kroppen:)


Unnade mig tacos idag, och igår också:P:P Och grädde med choklad pudding också:PP mumma:):)

Kaloriebomb:P:P

Städat och organiserat:P:P

tacos:)

Rocco är inte blyg han inte:P

tiggaren när vi var i södertälje

Hur kan man inte ge han nåt när han är så söt:):) Observera hur snuskig mattan är i lägenheten, vägrade gå på den utan strumpor:(:(

Nya fläkten uppe i sovrummet:):)


Älskar min lilla familj mest:):)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Messmör...........mmmmmmmmmmmmums, vill också ha...

2009-07-28 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0