Karljäklar!

Älskling vet precis hur han ska få mig tok irreterad, är skit sur på han nu, och han är säkert sit sur på mig med:P:P

Vi hamnade i en hetsig diskussion igår eftersom han tycker jag köper/kommer köpa för mycket barnkläder och att jag måste ha det nytt! Förklarade att jag köper aboslut inte mer än nån annan, och jag köper i olika storlekar! När han är på bra humör då är detta inget probelm men när han är sur och det går ut över mig då ska han hitta nåt som han han vet jag är emot och tycka tvärtom!

Jag har aldrig sagt att jag inte kan ta emot barnkläder,
så länge de är i fint skick, och det var han som sa att han skulle skämma bort henne. Och eftersom han bara vill ha ett barn så vill jag ha det mesta nytt till henne, det är ju faktiskt mitt första barn.

Förstår inte hur han tänker, han ville inte ha en begagnad vagn eller säng utan skulle ha en vagn för 7000 när jag gladeligen hade kunnat köpt en jätte fin för 3000 och en ny säng och sen tycker han att det är ju annorlunda med kläder, att jag inte kan jämföra det, hallå ibland undrar jag vad han tänker med!

Nej jag tänker då fasiken inte säga förlåt, kommer nog bli en väldigt tyst resa hem idag om inte han behagar sig be om ursäkt, sova på soffan fick han göra inatt också haha, och bordsfläkten snodde jag och ställde aldelles vid mig och han kunde ju enbart glömma att han fick använda min mobil laddare:P:P Hanborde veta bättre än att starta såna diskutioner med en gravid hormonbomb:P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0