Baksmälla

Älskling och jag kikade på baksmällan igår, den var riktigt rolig, lite väl överdriven:P:P



Pratade med bemanningen idag, det krisade i helgen men jag ska ju redan jobba så:P Berättade att det kanske blir sista helgen pga av sammandragningarna och jag skulle höraav mig nästa vecka så vi kan avboka augusti passen och så skulle jag ta dte lugnt i helgen:):)  Nu känns det bättre:) Imorse hade jag till och med sammandragningar fastän jag inte gjorde nåt, klev upp ur sängen och så vart mage sten hård:/

I efetrmiddag kommer svärmor hit, mickes syrra, hans gudmor och henes dotter cohs ka sova här, de ska till sanön men båten e inställd idag pga av böåsten:) Hihi vi kommerverkligen känna oss som packade sillar, 6 personeri en lägenhet som är ca 30 kvm stor lr nåt:P:P

Är det normalt att tok svettas typ hela tiden när man är med barn, klimakterie kossa nästa då:P:P

Kommentarer
Postat av: Madde

jadu, jag hoppas det är normalt att svettas mkt, jag är svettig för jämnan känns det som :P men vi är ju mkt varmare nu också med allt extra blod i kroppen :D

2009-07-21 @ 12:20:44
URL: http://innankotten.blogspot.com
Postat av: Mickis

Ja Martina det är helt Normalt.. Jag fick gå upp mitt i nätterna och duscha å byta sängkläder i båda mina graviditeter från mitten till till och med 2-3 månader efter förlossningarna ... hehe så det är helt normalt =)

2009-07-21 @ 12:32:38
Postat av: Evelina

Sv; japp det är Brita vi har nu. Har iofs bara haft henne en gång men vi är ändå supernöjda! =)



Jag svettas inte på nätterna men på kvällarna innan jag lägger mig får jag sånt värmeslag så det blir svårt att andas, så det är nog normalt ska du se, det är ju så mycket som händer med kroppen så. =)

2009-07-21 @ 14:28:38
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: martina

sv. hihi mickis vad skönt att höra att dte är normalt, för jag börjar känna mig som en svettanade karl:P

2009-07-22 @ 14:35:15
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0