Ännu mer rosa:)

Inge kul alls att beställa till sig själv när man kan shoppa massa rosa till lilltösen:P

Sänghimmeln var ju bara för söt:):) Till och med älskling tyckte dne var fin:):)
Vart sängkläder till oss iallfall och ett par byxor till mig, har lika och de är så sköna för magen,vägrar fortfarandeköpa mamma kläder, ja kläder överhuvudtaget:)

Ska väcka bus nu och gå ut med han, sen pussa älskling så han vaknar också:):) vi kollade på en bra film igår, inkheart,äventyr som jag älskar:)

Vaknade inatt av att lilltösen härjjade runt i magen, vet inte riktigt vad hon hitta på för nytt nu, hela magen skakade till vet jag att jag vaknade till,ett herrans liv därinne:P:P Är säkert trångt och varmt nu:( Nån som vet om man kan sola magen, är livrädd för det,  brukar ha handduk på magen men när jag håller på på gården har jag bara solskydd på magen, är rädd att hon ska bli för varm, älskling tror att jag måste ha högsolskyddsfaktor iallfall, nån som vet:):)?

st påslakan

underbara byxor till mig

till älskade lilltösen:):)

Allt e beställt från ellos.se

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja, det är alltid tråkigt med sånt här :( Men det är vcäl också en del av livet skulle jag tro. hehe, tack <3 Blir så glad när ni säger så!

Hoppas allt står bra till med din lilla familj iaf :D



Massa kramar

2009-07-02 @ 12:06:43
URL: http://eevelinasjosten.blogg.se/
Postat av: Madde

hej! det ska inte vara nån fara att sola magen. kroppen reglerar det där åt en så bebisen inte tar skada=) men jag märker att Kotten inte är så förtjust i att jag sitter med magen direkt i solen, då vänder h*n sig om där inne. det blir väl för ljust ;))

2009-07-02 @ 12:12:04
URL: http://innankotten.blogspot.se
Postat av: lena

fin blogg, det är ingen fara som du själv gör, ha en handuk över magen då du solar, när du grejjar i trädgården så rör du dig ju så det blir ju lite skugga därinne då;) du har verkligen ngt roligt att se fram emot..../Lena

2009-07-02 @ 13:01:09
URL: http://www.jozzan.com
Postat av: jossan

ja, men de går ju så fort när jag skriver ju.. haha.. ja, de måste vi göra.. imorgon jobabr jag sista dagen.. e du hemam efetr 2 för då vill jag gärna komam å bada hos dig i poolen.. =)))

2009-07-02 @ 16:20:19
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0