Så jävla trött på norberg

Har fått ett trötthets anfall på Norberg just nu, är så jävla trött på denna sketna jävla håla just nu att dte går inte att beskriva med ord:(

Saknar Avesta så jäkla mycket, försöker förtränga det för älskling sksull för jag vet hur bra han trivs!! Försöker hitta fördelar med norberg, men kan säga er att de är få, det ska väl vara att det är "lugnare" här!

Här är mina fördelar med Avesta:

- Bättre jobb möjligheter både som undersköterska och inom detaljhandeln
- Bättre shopping
- Affärer som har öppet till mer än 21,00
- Mer nöjen ( barer, fik, badhus, bowling, shopping mm)
- Folk som vill ut och promera dagligen:P:P
- Familjen<3<3
- Bättre dagis möjliheter, öppet dygnet runt bland annat och jag trivdes med att jobba skift!
- Sjukhus, om det skulle krisa kan man åka ner snabbt til akuten

Nackdelar med Avesta

- Dyrare hus
- Inte lika lugnt, lilla gansgster avesta:P:P

Och dte värsta är att dte var jag som ville flytta hit, det var jag som fick älskling att vilja det, tycker synd om han att jag inte är nöjd och får dåligt samvete att jag inte trivs!!När jag bodde i Avesta tycker jag dte var jordens största håla, hahah jag tar tillbaka det nu:P

Ne när jag gått klart skolan om ett år då ska jag tamefan söka jobb där, sen kanske läget ändras utifrån det!!


Kommentarer
Postat av: jossan

mn jag vill emr än gärn gå ut ågå de dagar jag inte jobbar. du ringde aldrig igår?? =(( puss puss

2009-12-30 @ 10:18:17
Postat av: mammamelle

hihi javisst är det en bra sida=) det finns mycket lockande där=))

kram

2009-12-30 @ 19:15:46
Postat av: Lina

sv;

Det gjorde du rätt i! :) fick du till nått resultat av sparkandet i arslet då? Han kanske rent utsagt satt igång på en gång? :P



Förstår dig, jag saknar oxå Avesta (tror det eller ej) emellanåt.



Gott nytt år på dig!

2009-12-31 @ 11:43:00
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, flytta hit till Högbo, Haha. hur jäkla härligt som helst. man behlver inte ens veta av elendet som händet inne i stan.



Vart i norberg bor ni? Har för mig att en kompis sa Kärrgruvan till mig, men minns inte.

2009-12-31 @ 23:05:16
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0