Isabelles första jul<3

Då är julen snart över:) Vart en underbar jul, stressig men underbar:) vi var hemma hos oss, trodde jag skulle få spuck över allt stök men det gick bra:):) Fast det hade aldrig gått utan svärmor som hjälpte oss super mycket, hon ska ha en guld eloge:)

Skruttis fick massa fina julklappar, behöver inte köpa kläder på ett rejält tag till henne:P:P

Vi har även haft barnvakt på isabelle för första gången i hela 3 ½ timme, svärmor och isabelles faster tog hand om isabelle dan innan julafton så jag och älskling kunde handla det sista utan att behöva dra ut isabelle i ruschen:) Skulle köpa isabelles julklapp, den rosa gåstolen, men då var dte en kärring som roffade åt sig dne sista rosa när jag stod och pratade med kassörskan, fräckt gjort!! Hade fått köpt butiks exemplerat för 150 kr billigare men ville ha en ny till henne, köpte då istället en rosa hoppgunga till henne:):) Men vi funderar på att beställa en gå stol till henne också:)

Igår va vi till svärfar och åt igen, spelade massa biljard också, jag förlorade nog varenda gång, men trevligt var dte, men behöver jag ens säga att jag e trött på jul mat:P Och då har vi överflöd av det kvar!

 isabelles fina utstyrsel som tyvärr vart för varm efter tuppluren på 3 h hon hade:P

 alexander, raymond, amanda, erika, ann helene och hundrana saga och molly väntar ivrigt på tomten:)

 plötsligt dök det upp nån på gården:P:P

 tomten, svärmor och mamma:)

 en tomte som var rund om fötterna, precis som det ska vara:P:P

 saga hade lite ouppklarade affärer med tomtem:P:P hon var inte sådär överförtjust i tomtem om man säger så:P:P

 svärfar, nej just ja tomten:P

 ser ni min super snygga klocka jag fick av syrran, man kan byta armbanden på den:):)

   

skruttis somnade som en stock i sin nya babysitter:):) Den är riktigt bra då den kan regleras precis hur man vill och såfort hon rörs sig gungar den:)

 hemma hos farfar på juldan:)


 myser hos mamma:):)

 

 hittade en jätte mysig bok till min lilla prinsessa:)

 jättefint album:)

 fick ett jätte fint vagnhänge:)

 hoppgungan

 vi fick en äkta spikmatta av svärmor, kommer bli välanvänd:):)

Lägger upp mer kort imorrn eller nån annan dag på lite fler klappar, har en hungrig bebis här hemma som inte orkar vänta på att det tar hundra år att ladda upp bilder:P

hoppas alla haft en underbar jul:):)





Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken söt liten skatt ni har!!

2009-12-28 @ 15:32:17
URL: http://littlemiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0