Glatt besked:)

Pratade med älskling för ett tag sen och han hade precis fått det glada beskedet att de ska inte varsla någon:) PUUUST, nu kan vi andas ut, lr jag iallafall då älskling inte visat nån oro.

Har ni också haft problem med att kommentera? Kommit upp error hela förmiddagen.

Imorgon åker älskling och hämtar syrran och liam vid flyget:D Längtar:) Ska försöka hålla mig vaken sen när de kommer på natten:)

små tjurig innan vi kommit ut i friska luften, hon blir knäpp tyst så fort vi kommit utanför dörren!



<3 tänk om du kunde ta napp istället skitunge:P:P<3

9 veckor idag:) mammas älskade skrutt<3

Har kommit på en del nackdelar med bloggandet,
* dels att man viker ut hela sitt liv (nästan)
* och det att inbrottstjuvar kan börja uttnyttja bloggar till att läsa om man ska åka bort över helgen och dylikt, kommer inte skriva i förväg nå mera om vi ska iväg nån längre stund,
* och det att ens kompisar oftast redan har läst i ens blogg vad man senare vill berätta, får ofta höra det när jag ska berätta nåt, det har jag redan läst i din blogg, nån som känner igen sig:P

Men fördelarna att få skriva av sig och visa upp sin sessa väger mer:) Jag tycker det är skit kul att blogga och att folk faktiskt läser min blogg, visst för det mesta skriver man bara meningslöst dravvel men ändå:P

Ska kika på ett paradise hotell avsnitt som jag missat, vilken e eran favvo, jag gillar faktiskt jackie, tycker hon är häftig, bjuder på sig själv och gör riktigt bra tv:P:P Andreas gillar jag inte, och inte katja, cimon och greta!

Tror jag hör en kattjäkel på verandan, funderar på att skicka rocco på den, finns inge mer irreterande är när de skiter på ens altan!!!



Det har blivit minusgrader nu också, negativt att jag kommer knappt våga mig ut på de hala vägarna med bilen men plus att man slipper torka av roccos tassar och skölja av vagndäcken varenda gång man varit ut:P


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi vad söt hon är skrotan! :) Vincent ville inte heller ta napp först (iaf inte de där vanliga napparna, om du förstår vilka jag menar) men sen rekommenderade min syster bambinos runda nappar och dom tog han utan problem på en gång! :)



(vet inte hur/om man kan göra på något annat sätt så du får hela adressen!)



http://www.bambino-mam.se/bambinomam/bambino-produkter/produkter/sug-och-tr/runda-nappar/33891--a-classic-pacifer



Finns att köpa på babyproffsen/den där affären i Hedemora.

2009-12-01 @ 16:39:42
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: Victoria

Dom runda napparna har min lilla Emmy också då dom i barnvagnsaffären rekommenderade den och sa att tar hon inte nån annan så tar hon garanterat den ;) Så prova den!

2009-12-01 @ 17:19:29
Postat av: martina

hej victoria:) vad glad jag blev nu att det kanske finns en napp som hon faktiskt kommer ta, måste ta mig till en babyaffär nu:P:P Trodde att man bara stoppade in napp på de och så tog de dom direkt, men icke sa nicke:P:P

2009-12-01 @ 17:46:39
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag känner igen mig i det du skriver, om bloggen. Ibland låter jag bli att skriva vissa saker, det är ju roligt att få berätta något ibland också=)



Eira tar också bara vissa nappar. Ser på tidigare kommentarer att du fått lite tips - hoppas att hon vill ta npgon av dem.



Mysigt med syster på besök, ha det så trevligt!=)

Kramar

2009-12-01 @ 18:10:49
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Lina

ÅH tack så hemskt mycket! Men nu får det gärna bli 13 januari eller åtminstone januari typ NU! För nu har jag varit gravid färdigt :P

Bara för de så kommer vi väl att gå över två veckor, då kommer jag bli galen!



Guuud va fin hon är alltså! Det är inte förens bebisarna blivit några veckor som man kan börja se en liten människa i dom, tycker jag. I början ser ju nästan alla likadan ut, små, skrynkliga och röda :P Fast den synen kanske ändras när våran lilla kille tittar ut. Då finns det väl säkert ingen som är så fin som han kan jag tänka mig.



SÖT är hon iaf! Som socker :)

2009-12-02 @ 14:16:27
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: Veronica

sv: tack sötnos, de gick bra.



ja de finns många nackdelar till bloggandet men de gäller att tänka efter vad man skriver :)

2009-12-03 @ 08:00:44
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har också tänkt på det där med inbrott osv. Men vi ska skaffa larm & kamera nu. Så det känns lite tryggare :) Och visst är det bra skönt att skriva av sig ibland :)

2009-12-06 @ 17:15:56
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0