Fredag:) Baby TRÄFF någon???

Äntligen fredag:) Igår va en ganska hektiskt dag, först va mmama och en vännina till henne här sen va jag och isabelle ner och fika med porr på elsas, det andra cafet stängde redan 17, idioter:P Sen när vi kommit hem ringde frida och frågade om vi ville komma så dte var bara tat hoppa in i bilen igen och fara dit:):) Varje gång vi är där somnar isabelle som en stock, det slår aldrig fel:P Vi pratade på i flera timmar, söta ALvin han snackade på för fullt han med:):)


Tänkte höra om det är några som är sugna på en babyträff, typ fika lr nåt, tänkte i Avesta blir nog bäst:):) Skulle verkligen vara så kul att lära känna nya människor som också har bebisar:):) Så är dte nån som läser min blogg och bor i avesta norberg trakten och skulle tycka dte var kul skriv en kommentar:):)


Idag kommer älskling hem, vi saknar han jätte mycket, han har börjat med atkins dieten och är så jäkla duktig, så stolt över han, när jag pratade med han igår hade han jordens ångest då han blivit bjuden på en ynka godis och glömt dieten och ätit den, hihi han är så söt:P:P Den är riktigt effektiv, han började förra måndagen och när han vägde sig på torsdagen hade han gått ner 4 kg, ska se hur mycket han gått ner den här veckan, spännande:):) Fast dte svåra med atkins är ju sne att bibehålla vikten, men ska tvinga ut han på massa promenader:P:P

Laddaren til min mobil har älskling fått med sig så jag kan bara nås på parlino telefonen, skulle testa att sätta i sim kortet i en gammal tre telefon men som dock hade lämnat in för länge som kom jag på sen!
Hamnade i allfall i inkorgen och började läsa sms, shit vilka gulliga sms jag och älskling skrev till varandra de 4 första åren, vart nästan tårögd, nu är dte mest älskar dig och skanar dig, inget mer ingående:):) Men har bestämt att jag ska börja skriva super gulliga sms igen och göra middagar, ska nog slå till på en imorgon, dte är ju bra med dieten att han kan äta kött och sallad som är riktigt gott:):)

Nej vägrar hamna i småbarnfamilj träsket då man glömmer bort varandra, det får bara inte hända, bara för dte ka jag npg locka håret idag och göra mig fin tills han kommer hem:P:P

Skruttis sover igen, förstår inte hur hon kan sova så mycket, hela nätterna förutom när hon ligger och tuttar emellanåt, sen e hon vaken 1-2 timmar mellan 10-12 på morognen sen sover hon halva dagen, mest bara vaken på kvällarna, dom säger ju att de växer när de sover, då måste hon växa mycket då just nu!

Mattorna kom igår, komk då på att jag har ju redan en rosa matta i skruttis rum, opps, men vi har bestämt att göra allrummet uppe till lekrum så det får bli rosa mattor där sen:P

Hello kitty väckar klokcna kom idag också, lika söt som på bilden, vart så paff när det kom ett paket där det stod air mail från kina lr nåt, va tvungen att lyssna på det så dte inte var nån bomb i det hahha:P:P Min skenande fantasi:P

Ska städa lite snabbt nu sne göra mig iordning:):)







vann en spretans ny sovpåse av märket gro bag för 70 kr med frakt på tradera, de kostar 4-500 i affären:P:P

och denna speldosa till spjälsängen för 60 kr:):)



Just ja måste berätta att när jag skulle in på banken igår och ändra så att micke står med som vårdnadshavare på hennes konto så behövde de isabelles person nr, och jag kunde inte komma ihåg de fyra sista sifforna, kände mig som världesn sämsta mamma, de fick sig nog ett gott skratt och jag skämdes som en fähund när jag gick ut, nu måste jag lära mig sista siffrona och det är på en gång:P:P


jag och jordens kanske lårtigaste spegel:P

Kommentarer
Postat av: zandra

jag skulle vilja fika med dej fast ja int har nå barn:D

2009-12-11 @ 18:37:33
Postat av: Petra

Jag å evelina har pratat nu i några dagar om att vi tre med bebisar måste ses :D Så kanske någon dag nästa vecka? Vore superkul. Kramis

2009-12-11 @ 21:39:10
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: jossan

jag vill okcså fika..=))) förresten.. diag kom telefonen.. å så har vi hämtat rinagrna.. dom sitter även på.. kunde inte hålal oss.. hahaha... supe duper fina... =)) å telefonen e as snygg.. =))) puss puss

2009-12-11 @ 21:53:32
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: sofi

haha, linus är snart 2 år och jag kan fortfarande inte hans 4 sista siffror. :P

2009-12-11 @ 22:05:33
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Frida Ekman

Heej.. Jag o alvin vill oxå fika.. Alvin är född samma datum som patrik o evelinas lilla plutt :) kraam

2009-12-12 @ 10:58:38
Postat av: Evelina

Jag och Petra vill, men det har hon ju redan skrivit. Vore kul, allra helst när det inte skiljer så oerhört mellan de små! :)

2009-12-12 @ 11:28:11
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: martina

hej zandra:) vill fika med dig också nån dag:) pussar

2009-12-15 @ 19:21:34
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: martina

hej frida:) dig och alvin hade jag redan räknat med:):) kramar

2009-12-15 @ 19:30:17
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0