Plugga till undersköterska!!

Nån som ska eller känner nån som ska plugga till undersköterska i höst, hojta till:):) Har 8 böcker till salu!
 http://www.blocket.se/vastmanland/Plugga_till_underskoterska_i_host
__omvardnad_22900601.htm?ca=9&w=1

Hoppas jag får de sålt snarast behöver varenda krona jag kan få nu:P:P




Har nyss vilat lite, vart aldelles slut när jag va ut och gick en sväng ner på byn med jenny, men gissa om det är skönt att kunna ut och röra på fläsket igen:):) Ska pallra mig ner  och göra lite mat nu, får bli pasta med pasta sås, sne kommer jenny och chili hit och ser på film:):)

Sååå skönt att hundarna går så bra ihop nu, förrut tok busade de bara sen började rocco morra så fort han såg chili men nu är de super duktiga, leker när vi tillåter det annars ligger de i varsitt rum och sover när vi umgås:):)

Lite komiskt dte var idga när vi gick ner på byn då ser jag en tjej med en exakt lika vagn som vi beställt i samma färg och allt, dte var ju liksom inge ivanligt förrän jag får se hennes skötväska, då hade hon den rosa från gaio & co som jag egentligen tänkt beställt igår:P:P Hur stora är de oddsen då, tur att väskan inte fanns kvar på rean igår för det hade kunnat blivit lite pinsamt och jag härmade henne rakt av:P:P

Kommentarer
Postat av: Evelina

Aha okejokej, på så vis ;) Hehe.

2009-08-04 @ 16:21:37
URL: http://eevelinasjosten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Skapligt.. jag blev så jäkla sur, så gör man bara inte! :)

2009-08-04 @ 16:58:31
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0