Oförskämt bra:)

Illamåendet verkar ha försvunnit igen, såå skönt, har fått sovit ännu skönare så mår jag oförskämt bra:) Känns nästan som jag skulle kunna ut och springa:) Magen känns inte tung längre utan bara liten och rund:):) Allt känns så bra:):)

Fast det känns mindre bra att helgen gått så fort så älskling måste åka till södertälje imorrn igen, men han kommer hem redan på onsdag:):) Mee sooo happy:):) -Längtar tills fotograferingen på onsdag också, har velat fram och tillbaka om jag skulle våga ta lite mer vågade fina grav bilder, och jag tror, fats inte sådfär naket:)



 gillar verkligen det här kortet:):)

Har ju snålat ner med godfis och försökt ut och röra mig mer nu när jag mår bättre efetrsom jag va säker på att jag gått upp för mycket för fort, och jag måste haft rätt att det var inte gravid kg jag hade gått upp sist efetrsom jag gått ner 1 kg nu, få inte för er att jag bantar nu för då jäklar:P:P så nu ligger jag plus 9 kg, vecka 33:):) det känns helt okeeeej:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0