Myströja:):)

Beställde precis denna myströja:):)

Kommer bli perfekt i höst när jag ska gå på alla mysiga barnvagns promenader:):) Undrar hur det kommer kännas sen när bebis kommit förutom att just bebis kommit, undrar om man kommer känna igen sig själv, om alla gravid åkommer kommer försvinna, just nu kommer jag knappt ihåg hur det vara att inte vara gravid, har ju vart gravid i snart 8 månader och hela mitt liv kretsar verkligen runt det:):) Kommer tok sakna magen även om den är i vägen ibland, kommer sakna alla mysiga sparkar:):)

Kommer sakna upppmärksamheten man får när man har en stor mage, även om det är drygt att folk stirrar precis som de aldrig sett en ung person förrut som är med barn så är det ändå kul och man blir stolt på nåt sätt, man bär ju faktiskt på det mest värdefullaste i ens liv:):)

Jag längtar så fruktansvärt efter  ögonblicket då vi får träffa vår dotter, se hur hon ser ut och hålla henne, men det känns så obegripligt, det går liksom inte att ta på känslan,helt omöjligt att veta hur man kommer reagera, de enda jag vet är att jag kommer bli så glad att det finns inte:):)

Pratade precis med älskling och han får till 99% komma hem redan på onsdag, gissa vem som är tok glad:):)

Sitter och kikar på big brother på tv100:):) Rocco verkar också tycka det är bra, han är så söt när han sitter framför tv och tittar, undrar vad han tänker:):)


Kommentarer
Postat av: Veronica

sv; ja fyfan ja! :) jasså, är det därför du ligger i hela tiden ;p nu hänger jag med! ja så som du röjer så lär du ju pluppa ur henne innan bf :D hihi

2009-08-25 @ 16:04:32
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: karolin

åhh, vilken mysig tröja :)



Jag går också och funderar på hur min bebis ser ut. Undrar om hn kommer bli fräknig, färg på håret, ögonen, lång,kort, glugg mellan tänderna när hn blir äldre osv! Det är så mysigt att föreställa sig hur det blir, även om man säkert har heeelt fel :P!



Kram

2009-08-25 @ 17:30:22
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

vad fin var e den ifrån?? Kram

2009-09-05 @ 07:59:16
URL: http://bebisdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0