Målat bebis rum:P:P

Idag har jag och jossan målat bebisrummet, hon hjälpte mig med första lagret sen fixade jag andra lagret själv:P:P Vart kanoners, ljusrosa:):) Egentligen hade jag tänkt målat vitt och sne en stark rosa fondtapet på en vägg men vill nog ha vita möbler därinne så det blir snyggare med ljusrosa, nu vet jag bara inte om jag ska hitta nån ljusrosa fondtapet eller om jag ska måla en vägg i en annan rosa kulör, eller måla en vägg vit eller låta det vara som det är nu och hitta nåt mönster att måla på en vägg:P Jag vet jag är velig:P:P

Nu väntar jag bara på att älskling ska måla taket vitt, kommer bli jättefint då:)

Visst va man snygg när man målade, med mask och allt:P:P Gissa om det var varmt/kvakt i masken, svetten rann samtidigt som det rann vatten av konsistensen i masken, men vad gör man inte för att skydda bebis:):)

Saknar min älskling så jäkla mycket precis som vanligt, så glad att måndag snart gått så det snart är torsdag:):)

Igår åt jag och älskling kräftor:):) och nästa helg blir det kräftskiva hos jossan och gnubert:):)

 tusen gåger bättre än det påskgula:)

 är mer rosa i verkligheten:)
 nova vart väldigt intresserad av min mask iallfall:P:P Precis när vi börjat måla så vart nova så nyfiken på vad vi gjorde så hon klev med en tass i färglocket, jag skrek till så hon vart rädd så det vart några rosa tass avtryck uppe i allrummet hihi, tur att det var vatten baserad färg så vi fick bort det lätt:PP

Tur att hundarna är väldigt söta ibland:P:P


Kommentarer
Postat av: Frida

Heej.. Tänkte bara säga att tänk på att svenska kräftor är en insjöfisk.. Så du inte äter för många.. Vet inte om de skadar.. Men dom säger ju att man ska vara försiktig med insjöfisk.. Kraaam

2009-08-24 @ 22:28:19
Postat av: martina

Svar till frida! micke har koll på det där med fiskar:P äter inte svenska kräftor eller svensk fisk överhuvudtaget:) massa tungmetaller i det som kan skada barnet!

2009-08-24 @ 22:35:41
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Veronica

sv; tack vännen! vad fint du gör det, att du orkar hålla på :) dutti du!

2009-08-25 @ 05:35:17
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: frida

jaa de va inga illa menat.. tänkte bara ifall du inte visste.. iaf insjöfisk man inte ska äta..

2009-08-25 @ 07:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0