Kvällskvisten:)

hello hello:):) Ska snart sova, e ganska slut, har tvättat, bytt sängkläder, klippt en del av gräsmattan och städat en hel del idag plus att jag rev all jäkla tejp i baby rummet:) Imorrn ska jag ner till färgaffären och kika på en fodväggsfärg, vill ha en mörkare rosa:)(som på bilden)

Har hunnit med en promenix med Lottis också i regnet:):) Riktitg skönt men ryggen gjorde ganska så ont!
Undrar hur länge man ska gå med dessa förvärkar, bm har sagt att jag kan äta värktabletter men vill inte hålla på och proppa i mig massa tabletter, tror jag tagit huvudvärkstablett en enda gång under gravditeten:)

Sitter och kollar på nåt program om mäns komplex, kul att se att karlar också är utseendefixerade:)
Saknar paradise hotell som slutade förra veckan:( Och dum som jag är så sa jag till älskling att vi inte behövde digital tv large när vi skulle förnya vårt tv abonnemang, för nu har vi inte tv400, och jag som kollade på big brother varje kväll:(:( Det handlade inte om många kronor extra heller:(

Saknar min älskling såå jäkla mycket, han va jätte trött stackarn när jag pratade med han, min älskade älskling:):)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0