Kanonsnabbt:):)

Fick en rejäl chock nyss då jag skulle få tag i försäkringskassan, det tog typ 30 sekunder från att jag ringde tills jag fick prata med nån:) Jag som va bombis att jag bara skulle få lägsta beloppet efetrsom jag varit timvikarie, pluggat heltid och inte medlem i arbetsförmedlingen på flera år men hon sa att jag har ju kommit över basbeloppet ändå så jag skulle få tag på min nuvarande chef och skicka in papper därifrån:) Sen skulle de kolla upp om jag kan få mer ändå:) Det gäller att inte hoppas för mycket bara:)

Men att få tag på chefen är inte dte lättaste:P

Verkar som jag kommer få alla skolböcker sålda snabbt, skööönt:):)

Nästa vecka blir dte som det ser ut nu fotografering:):) Ska knäppa gravid kort:) Nån som vet nåt fint tema, jag skulle vilja ha svartvita med underkläder, från magen och upp, men sen tar ideerna slut:P Jossan ska också med och fotograferas:)

Shit vad varmt det var inatt, låg och vred och vände mig hea tiden, tog upp en extra fläkt, och hade till och med på mig ett nytvättat lakan som var blött än men ändå kunde jag inte somna förrän typ 3 inatt:(

Ska väl fortsätta ringa och försöka få tag på chefen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0