Inge mer mozilla

Testade internet explorer istället nu och det gick mycket fortare:)): så byebye mozilla:)

kom hem för ett tag sen, följe med jossan till avesta, hon va ute efetr koppel och dylikt till nova:):) Jag vill också kunna köpa rosa saker tilll rocco, fast egentligen vet jag inte vad som stoppar mig:):) Vart helt frälst i en cerise färgad bia bädd, skulle faktiskt behöva en till att på undervåningen:)

Kikade runt på coop efter en rosa nappflaska som är upp till en månad men dte verkar bara finnas för äldre:( Tips om vad man ska ha i skötväskan förutom det som är basik som blöjor och tvättlappar:P:P

Har helt tappat matlusten och godislusten, är inte nå hungtig nu fastän jag inte ätit sen imorse men måste trycka i mig nåt ändå godis har jag inte ätit sne förra torsdagen, det är länge för att vara mig:):) Imorrn kommer älskling hem, tok längtar efter han:):)

Kommentarer
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

Tack nu är jag oxå nöjd färgade en gång till ikväll så nu kan man visa sej bland folk hihi..

allt bra med dej?? Kram

2009-08-05 @ 21:56:26
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: sofi

själva nappflaskan kan du ha "hela livet" det är ju bara nappen du byter ut efter hand att barnet växer =) sp köp du en rosa flaska och byt sedan ut nappen bara =)

2009-08-05 @ 22:27:42
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: jenny

Tack för hjälpen idag.. får fixa de där imorgon med ett riktigt

2009-08-05 @ 23:20:52
Postat av: Teresa

Precis, de har varit med innan de vet vad som är rätt i rätt situation, så jag lämnar över mig själv så mycket jag kan i deras händer :) bara 42 dagar kvar nu! Nervös!

2009-08-06 @ 00:02:39
URL: http://teresamattsson.blogg.se/
Postat av: Isabella

Vi har en flaska som Alva haft sen hon var 2 veckor och det är bara att byta nappar... precis som sofi sa... I skötväskan har vi även extra nappar, leksaker, handduk, alltid en vattenflaska, extra kläder, tex en body och byxor och det har verkligen behövts! salva att smörja rumpan med om det behövs, du kommer säkert på nå mer att ha i den:-)

2009-08-06 @ 09:28:10
Postat av: martina

tack för tipsen isabella:):) hihi det börjar bli rätt fullt i skötväskan redan:P:P har skrivit lista på vad alla rekommenderat så jag kan proppa i dne ännu mer:):) kramar

2009-08-10 @ 14:07:38
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0