Hel galen kväll:)

Dagen igår började med att jag var väldigt trött, somnade inte förrän 05,30 på morgonne så dte vart bara 3 ½ timmes sömn:( Älskling hade bjudit hit svärmor och hans syster på lunch med gös, själv åt jag köttbullar, jag lovar jag vart inte nå frestad:P:P Sen vart det att panik göra sig iordning innan jossan och gnubert kom:)

Det var riktigt kul mesta delen av kvällen, tyvärr hände lite insidenter men annars va det kul, lekar och grejjer:) Fast det är lite drygt att vara nykter och köra folk men det går, och jossans bil hade ett reserv däck så man var lite skrajj att det skulle pajja:)
Fick hämta frida inatt i avesta och köra hennes super sköna audi iallfall:) Under tiden hade festen tagit slut så älskling fick till slut ta taxi in tilll byn efetrsom jag inte dök upp, mötte upp han på uppfarten och han vart helt hysterisk och hade jordens panik ångest attack.

Han var så söt, han är inte som jag som blåser upp saker och får för mig att hemska saker ska ske och sedan oroar mig, men just igår hade han fått för sig att jag krockat på väg till avesta efetrsom han fick inte tag på mig, han hade inga nycklar eller telefon så han skulle precis slå sönder en ruta på huset när jag kom och ringa 112 och ta reda på om jag låg på sjukhus:):) Han var så söt:) Aldrig sett han så rädd, han kipade efter luft till och med. Sen hade jag gjort det värre för jag hade ringt till hemtelefonen för att se om han va hemma och det hade han hört när han stod utanför huset och fått för sig att nån skulle ringa och säga att dte hänt mig och bebisen nåt:) Nu kanske han förstår hur orlig jag jämt är för han:):)

Nu ligger vii sängen och ska väl kika på nån film och bara mysa:):) Älskar min älskling såå jäkla mycket:):)

Ska försöka sno lite bilder av nån och lägga upp från igår:) Tack emma och nicko att vi fick komma och tack för dne supergoda maten plus de suuuper snygga tårtorna:):)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja inte kunde man tro att tårtorna och maten var hemmagjort, det var Sara som gjort de snygga tårtorna och potatissalleden =)

2009-08-17 @ 15:13:06
Postat av: martina

hej anonym:) aj det kunde man verkligen inte tro:)): riktigt duktigt gjort av henne:):) speciellt tårtorna dom va helt underbara både utseendemässigt och smaksätt:):)

2009-08-17 @ 19:24:07
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0