Förvärkar

Har börjat vaknat om nätterna av förvärkar, inatt var ganska jobbig, trodde seriöst ett tag att nu e det på gång, blir lite rädd faktiskt att de riktiga värkarna sen kommer göra tusen gånger ondare än förvärkarna, hjälp!! Hade väldigt mycket sammandragningar igår också så man märker verkligen att kroppen har börjat förberett sig för vad som komma skall:)

Va te avesta med jossan igår:) först öb sen lindex, fick en gratis amnings bh:P Eller jag har blivit medlem och hade en presentkort på 50 kr och hittade en lika dan som jag redan köpt, billigt och bra:P E verkligen helt pank nu innan löning! Egentligen ville ja sy ett eget babygym denna månad men har inte haft råd med det så jag köpte ett babygym i plast igår, ett sånt där man kan flytta runt, tycker de är skit fula egentligen, men verkar vara jätte behändiga:)

Sen hann jag träffa älskling en snabbis när jag kom hem innan jag drog med jossan till fagersta hundbruksklubb och älskling drog med kim och spelade fotboll:)

Jätte duktiga hundar, blir riktigt imponerad av dom, fast novisen var mest duktig som är valp och struntade helt i de andra hundarna, skulle vart rocco det:P:P

Ska strax ta mig upp ur sängen, älskling e och gymmar och när han kommer hem ska vi te avesta och till barnmorskan:):) Skriver mer sen:):)

Kommentarer
Postat av: jossan

ja, nova va verkligen super duktig.. =)) å i natt har hon sovit på soffan nere.. haha.. helts jälv.. =)) puss

2009-08-21 @ 09:45:48
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0