Urinvägsinfektion!

Snakka om att man får service när man är gravud:P:P Har känt av lite trängningar och det är ju en symtom på urinvägsinfektion, som man lättare får när mna är med barn och som inte alls e bra för barnet, kände av lite förra helgen men det gick över, sen kom det tillbaka i förrgår! Igår orkade jag inte vara orolig nå mer och inte över påsk så jag ringde barnmorskan i avesta! Ofta kan man känna så när dte växer men hon tyckte jag skulle ringa familjeläkarna i norberg och göra test bara för säkerhetens skull, gjorde ju ett negativt urinvägsinfektions test för två veckor sen typ!
ringde ner till familjeläkarna, hon frågade om jag kunde slänga på mig kläder och komma ner inom 20 min, sagt och gjort:)
Testet var lite svår tydligt eftersom det visade lite trombocyter, det har man också i flytningar och dte har man ganska mycket av när man är gravid vill jga lova (ursäkta) men hon skulle höra med doktorn utifall:)
När jag var på praktiken fick jag samtal och doktorn ville inte riskera nåt så jag fick recept på behandling direkt och sne invänta urinodlingen:) Känns så skönt att det inte bara var inbilning och nu kna jag sluta oroa mig, ska gå ner och köpa tranbärs juice idag för att slippa få det här nå mer:):)

Älskling e tok sur på mig, jag vart arg på han och han vart sur så han har legat på soffan inatt, tror rocco favoriteserar han, han har bara legat vid mig när han sovit annars ligger han där nere bredvid älskling, då vet man det rocco:P:P

Det vart en riktigt lyckad kväll hos emma och nicko i onsdags, alla vart riktigt fulla då de spelade yatzy med sprit:) Vart lite trött men dte gick bra, man e ju officiell fyllechaffis nu:P:P

Idag blir det att åka till svärmor på påskmiddag om älskling ska sluta sura:P:P

Slänger upp bilder på håret, syns dåligt men dte är ljusare, trivs jätte bra, och ska nog inte bleka det nå mer, fy fan vad lsitet det är, vågar knappt borsta det nu:) men jag vill inte ha nå ljusare heller så:)

Kommentarer
Postat av: Veronica

tack! nej inte ja heller, därför blir det ett gäng när ja beställer :p haha!

2009-04-10 @ 12:15:28
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: emelie

fint gumman:-)å söt mage:-)

2009-04-11 @ 09:13:29
Postat av: täss

men herregud kvinna :) är du gravid?? jisses det har jag missat!! klickade mig in på din blogg idag o fick se det nu :) va kul :) grattiiiis :):)



puss o kram

2009-04-11 @ 15:44:13
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0