Spark?

Imorse när jag kände på magen i sängen efter att jag vaknat så kände jag en liten utbuktning nedanför naveln, aldrig känt förrut, tänkte vad är dte här för knöl, tröck med ett finger på den, plöstligt försvann dne helt hmm mysko, tänkte lite om dte kunde va bebis som sträckte på en arm eller en fot, men dte känns för tidigt!
Frågade min lärare i skolan och hon sa att det var bebis fot eller hand:):) Hur häftigt är inte dte då:):)
Vad skulle dte annars ha vart liksom, en liten utbuktning helt pltsligt på magen får mna ju inte som försvinner några sekunder senare:):)

Idag va sista dagen på praktiken, och början på skolan, skola imorrn också:)): vi ska te stockholm med skolan om nåra veckor och älsklings jossan ska med:):):):)

Älskling kommer hem redan på onsdag, skanar han massa massa:)):

svarra på kommentarerna imorrn istället e så trött, imorrn e det skola sen ska jag kanske med mamma och mommo till flaun:):)

Älskar älskling och lillgroda mest:):) och våran rocco såklart:):)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv; tack så mycket igen! Ja, men jag hade velat vänta tills efter ultraljudet, men nånting måste ju pappan få bestämma också! ;P



Åh ja det är så mysigt att lyssna! Och en riktig lättnad också. Fram tills igår trodde jag bara att jag ätit lite för mycket påskmat, men nu har man ju hört att det faktiskt bor någon där inne! =)



Vad mysigt med utbuktningen! Det var säkert en armbåge eller ett ben. Rolig tid du är i nu och får känna första sparken och så! =)



Kramar

2009-04-28 @ 08:55:54
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: Marielle

då måste det ha varit dig jag såg i falun idag!

såg dig bara lite snabbt och blev så paff att jag inte kunde kläcka ur mig något, haha. om det var du och ingen som var lik dig :)

2009-04-28 @ 17:31:23
URL: http://rockbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0