roligt fast nykter

sitter hemma och jossan och gnubert, de har typ fest, vi har grillat och spelat kubb sen fick jag köra deras jäte bil, med monster hjul:P:P lite läskigt att den tvärdog i avesta, eller mycket läskigt:P

igår grillade jag, älskling, emma, nickor, jossan och gnubert hemma hos oss och sedan spelade vi spel hela kvällen tills halv två inatt:):) har så himla kul med er:):) på våren, sommaren älskar jag norberg verkligen,  nästan som mna vill bo kvar:P:P

bilder kommer imorrn:):)

vart inge påskmiddag för mig, vi var tok osams, men efer mycket fjäsk frn älskling förlät jag han att han åkte på påskmiddag utan mig:P:P igår fick jag rycka ut och jobba på kortis, nio timmar storhelg tackar man inte nej på på världens bästa jobb:):)

bebisen känner jag mer och mer för var dag, sprattel, sprattel och mer sprattel:):) nej nu ska vi fortsätta sjunga singstar:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0