Nämen grattis redan!

Ibland blir man då förvånad, när jag skulle hämta posten var dte ett litet paket som kommit, rev upp det och vad låg där i, jo clip om magic löshåret jag vann bud på tradera för sisådär fyra månader sen! Undrar om det är posten som slarvat eller idioten som hade tradera kontot! Under de här månaderna har jag färgat håret så det passade inte sådär hundra procentigt men de går, men fy fan vad obekvämt det är att ha sånt där i, nej det får bli vid nåt enstaka tillfälle bara:) förstår inte hur mna ska sätta i det utan att det bucklar sig och syns:P

Mera krångel e det med tradera också, overallen jag vann, betalade jag den 25, alla konto nr stämmer men säljaren säger att hon inte fått nå pengar, hmm  vad ska man göra, har kopierat allt som går att kopiera för att bevisa att jag betalat, skulle inte förvåna mig om hon skrivit fel på sitt konto nr, då tamefan ska jag ha overallen ändå, det är ju inte mitt fel lr:)?

ÄR så rastlös så jag åker redan kl 13 till avesta, jag och mamma tänkte gå på promenad till krylbo och franzens med hundarna:) Dagarna går så mycket fortare när man har praktik:)

Kommentarer
Postat av: Veronica

men åh! jag hatar tradera folket! varför ska dom jävlas JÄMT! ring din bank och fråga om dom överfört pengarna till hennes konto, och har dom gjort det så frågar du namnet på människan som du pratade med på banken och säger till den där hyndan att du ringt banken och vet att pengarna är överförda och skickar hon inte overallen så polisanmäler du henne! HÅRT MOT HÅRT. stryk ska dom ha,. säg att hon inte kan ljuga då längre, att hon måste skicka overallen eller ge tillbaka pengarna! :)

2009-04-02 @ 15:47:35
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: elin

Sv; ja men det är skoj och baka:)

ja man har i lamp olja som veken typ suger åt sig så den brinner:) super söta och mysiga att ha på balkongen nu till sommaren

2009-04-02 @ 20:13:14
URL: http://elhed.blogg.se/
Postat av: Pixie

usch jag hatar tradera, tycker alltid att det är mer strul än nöje där nästan :/

vad tråkigt att du redan fått bristningar men kan ju iaf berätta att dom bleknar rätt fort, jag fick ju bristningar precis överallt tror jag men inga syns sådär jätte mycket iaf så det är ju skönt, det drygaste var dock att jag fick mina bristningar på magen i v 36 alltså två veckor innan Smira kom, det var jäkligt sunkigt :/

Puss o kram

2009-04-03 @ 00:45:13
URL: http://pixiesaga.blogg.se/
Postat av: Malin

kollat på hennes omdömen om det är nån mer som inte fått grejer från henne? annars gör en polisanmälan.. jag har blivit lurad en gång på tradera o flera stycken andra av samma köpare.. jag vittnade i en rättegång sen, efter att nån annan polisanmälde.. o fick tillbaka mina pengar

2009-04-03 @ 22:25:33
URL: http://supermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0