kortis:)

I sommar ska jag ju jobba så mycket jag får på äslakde kortis i fagersta men testade att ringa till norbergs barnkortids för att få lite extra jobb ockås där, tyvärr va man lite sent ute allt va tillsatt redan men chefen sa att jag kunde ringa till bemanningen ändå och få lämna in en intresse anmälan om att vara vikarie, sagt och gjort:) Lät inte helt omöjligt, och även om man bara får jobba nån enstaka gång är dte bra att få in en fot inom det yrke man vill jobba med:):) Tror inte på att söka jobb genom att skcika ansökan tusen gånger bättre att ringa/hälsa på, annars får mna inge jobb:P:P

Ringde chefen också och sa att jag ville ha mer intro på tjejen jag ska va vikarie för och dte fick jag, hon berättade också att de behöver folk i veckorna också i sommar så dte blir helt perfekt:):)  nu rullar allt på:P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0