Kort inlägg!

Skriver ett kort inlägg, har inte orkat suttit här, har passat på att umgått med älskling efter praktiken, imorrn har jag dryg tur, 7-13 sen 16-21, alltså delad tur, sen bara 7-16 på måndag sen ledig i två dagar:) Får svara på kommentarerna då:) Fick svar nån timme efter jag skickat beviset till hon som jag köpt en vara av på tradera att hon fått in pengarna och att hon ba om ursäkt att hon inte litat på mig, så dte var ju skönt:)

Nej nus ka ska vi strax gå upp och kura ner oss under täcke, sen opp igen:) Minrde än två veckor till ultra ljud::):)) ska nog ta ledigt den dagen från praktiken och ta igen dne en annan dag så vi kan åka och kika på barnvagn och fira med middag kanske:):)

älskar min älskling mestatse mest:):)

Kommentarer
Postat av: Helene

Jaaa, nu kan det bli dags för ultraljud. :D

2009-04-04 @ 21:40:31
URL: http://helenewiklund.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja, min hund var jätteäcklig och fet i pälsen kring örat under behandlinge. tvättade honom ordentligt efter färdig behandling, men svårt att få bort flottet i pälsen :S men efter rejält med schampo så är det borta, äntligen!

2009-04-06 @ 13:44:49
URL: http://zotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0