Ingen infektion

kom på att jag kanske måste ringa och höra hur dte gick med min urinodling så bm får veta dte när vi ska dit på fredag:) Fick prata med en urgullig sköterska och hon sa att det var negativt att det inte fanns några spår efter en urinvägsinfektion och att dte måste ha varit flytningar som orsakat de vita blodkropparna i urinet:):) så dte känns jäkligt skönt, men lite drygt att man la ut 150 kr på medicin som va helt onödig, men bättre att ta dte säkra före det osäkra sa hon också:)

Fastän jag slipade och slipade steg/pallen så har den röda lacken börjat lyst igenom, skit också, men vi har dne typ mest bara ute ändå så dte gör inte så mycket!

Är rastlös igen så jag tänkte jag skulle sy ett stort kuddfodral till en cylinder kudde nu:)

Älskling och jag ska till bauhaus på fredag troligen och köpa doningar till trädgården, vi tänkte gräva upp jordgubbs landen och göra om göra rätt och fint, med bambupinnar runt det:) och så lite mer jordgubbar, sallad och dylikt:) Sen när man kan börja gräva ännu mer i jorden ska vi gräva upp alla blommor längs hus kanten, inge bra pga av fukt risk, där ska det ju bli snygg vit dekor sand sen i sommar om det finns pengar och blommor i krukor istället för i jorden:)


Nej nu ska jag sätta igång:):) Förretsen nu e lekstugan borta, raymond fick gärna ta de:):)

Älskar min älskling och lillgroda mest:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0