falun

va med mamma och mommo till falun och jag och mamsen gick på stan medans mommo va på sjukan:) hittade inget spec, babys body och6 par  fillifjonger (kallingar) till älskling:) har kännt mig så jäkla uppsvälld hela dagen, ännu värre nu på kvällen:) mag bildne e från igår:)

När jag kom hem kändes det som de va dags att städ ai klädskrubben, allt låg typ på golvet där:P

Som jag skrivit förrut så hatar jag spyor över typ allt:( När jag kom hem från skolan  och hade bråttom iväg la rocco av två jätte spy högar i grov ingången, fattar inte hur alla spyor fått plats i han mage, fy fna vad äckligt dte va, fastän jag tycker dte går bättre med hundspyor så höll jag på att spy massa massa gånger medans jag tog tag i det:(:( usch:( hur ska detta gå när bebis börjar spy sen, går säkert bra i början när d ebara e mjölk men sne då, usch rysre bara jag tänker på det:(:(

I helgen va dte marknad här, gick med jossan, jenny och jenny och jossan syster barn, massa folk som vanligt:) hittade inget:/ va bara mest skit:/ älskling fick gå runt med gnubert han, tror inte de ville gå med oss:P:P

Sen på lördagen orkade inte vi eller hann inte vi göra nåt spec med nån så vi stannade hemma jag och älskling och grillade och mös, mysigt det också:):) inte lika roligt att följa med på fets nu:)

bodyserna jag köpt var super billiga, 10 kr för ena på dollarstore och 29 för dne andra på kapp ahl:)









Förretsen jag tror jag kände den första riktiga sparken idag:):)

Kommentarer
Postat av: Marielle

ja det var vid indiska :) gick med min mamma, skulle precis möta svärmor som hade saga. kanske du såg henne på stan också, hon åkte sin maclaren-sulky :)

ser jag dig igen får jag iaf kläcka ur mig ett hej :)

2009-04-28 @ 21:12:35
URL: http://rockbabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0